Tekstikoko
 
somero-20181137354552646196853.png
 
Terveys ja hyvinvointi

Pyydä apua! -nappi auttaa lapsiperheitä nopeasti ja helposti

Pyydä apua! -nappi on lapsiperheille suunnattu matalan kynnyksen sähköinen palvelukanava. Se on kunnan verkkopalvelussa oleva nappi, jota painamalla kuka tahansa voi pyytää apua tai palvelua, jättää yhteydenottopyynnön tai kysyä jotain.

Milloin, missä ja kuka tahansa

Pyydä apua! -nappi on esimerkki helposta sähköisestä palvelusta. Palvelu on käytössä aina ja kaikkialla eli se ei ole sidottu aikaan tai paikkaan eikä kysyjän tarvitse etsiä oikeaa henkilöä tai tahoa kysymykselleen tai avunpyynnölleen. Palvelua voi käyttää helposti kuka tahansa, jopa nimettömänä.

Vastaus viimeistään seuraavana arkipäivänä

Pyydä apua! -nappi on nopea tapa olla yhteydessä lasten ja perheiden palveluihin, sillä vastauksen saa viimeistään seuraavana arkipäivänä. Napin kautta tulleisiin kyselyihin ja tiedusteluihin vastaavat sosiaalihuollon ammattilaiset ja sen kautta saa palveluohjausta ja neuvontaa matalalla kynnyksellä.

 


Pyydä apua

Painaako mieltäsi joku kysymys, joka liittyy omaan tilanteeseesi tai perheenjäsenen, ystävän tai muun läheisen avun tai tuen tarpeeseen? Pyydä apua klikkaamalla alla olevaa nappia. 

 
 
katso tästä ajankohtaisin tieto koronatilanteen vaikutuksista palveluihin »